بهترین فیلتر شکن در زمان قطعی اینترنت کل ایران

بهترین فلیتر شکن ی که در زمانی که اینترنت کل ایران قطع بود کدام بود ؟ چه روشی برای اتصال به اینترنت و آمادگی برای قطعی احتمالی اینترنت در ایران وجود دارد؟ برای خرید فیلتر شکن قوی و با کیفیت از طریق ربات تلگرام لیمو شکن اقدام به خرید کنید

در دنیای امروز، اینترنت به جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است. از کار و تحصیل گرفته تا سرگرمی و ارتباطات، همه چیز به اینترنت وابسته است. اما در ایران، اینترنت همیشه با چالش‌هایی همراه بوده است. یکی از این چالش‌ها، فیلترینگ گسترده وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی است.

بهترین فیلتر شکن در زمان قطعی اینترنت
بهترین فیلتر شکن در زمان قطعی اینترنت کل ایران کدام است ؟ کدام فیلتر شکن وقتی نت کل ایران قطع باشد کار میکند؟

بهترین فیلتر شکن در زمان قطعی اینترنت در ایران

در آبان 98، شاهد یکی از بزرگترین چالش‌های اینترنتی در ایران بودیم. در این زمان، به مدت 14 روز، کل اینترنت کشور قطع شد. این اتفاق ضررهای اقتصادی و اجتماعی زیادی به همراه داشت. کسب و کارهای آنلاین فلج شدند.

فیلتر شکن، راهی برای دور زدن محدودیت‌هاست

در این شرایط، بسیاری از مردم برای دسترسی به اینترنت و دور زدن فیلترینگ، از فیلترشکن استفاده می‌کنند. اما انتخاب فیلترشکن مناسب، خود به یک چالش تبدیل شده است.

در زمان قطعی اینترنت بهترین فیلتر شکن که کار میکند کدام است ؟

اینکه میزان اختلال و محدودیتی که برای شرایط اضطراری روی اینترنت ایران اعمال میکنند کاملا سلیقه ای است .

در اصل اینترنت ایران ، اینترنت نیست و آنترانت است که یعنی یک شبکه اطلاعاتی داخلی است

چه فیلتر شکنی در زمان قطعی اینترنت در ایران کار میکند ؟
بهترین فیلتر شکن در زمان قطعی اینترنت کل ایران کار میکند و قطع نمی شود؟

اینترنت و فیلترشکن: قصه پرغصه ایران

تو این روزگار، اینترنت شده نون و آبمون. از کار و درس و تفریح گرفته تا خبر و حال و احوال همدیگه، همه چی به اینترنت وصله. اما تو ایران، اینترنت یه جور قصه پرغصه است. یه روز هست، یه روز نیست. یه روز وصله، یه روز قطعه. یه روز میشه توش اینستاگرام و تلگرام و هزار تا چیز دیگه رو باز کرد، یه روز میشه یه دیوار بلند جلوی همه چی.

فیلترشکن، یه راه فرار

حالا تو این اوضاع، خیلی ها دنبال یه راه فرار میگردن. یه راهی که بتونن از این دیوار بلند عبور کنن و به دنیای آزاد اینترنت وصل بشن. اسم این راه فرار، فیلترشکنه.

اما کدوم فیلترشکن کار میکنه؟

جواب این سوال بستگی داره به نوع قطعی اینترنت.

اینترنت ایران، انترانتِ نه اینترنت!

باید بدونیم که اینترنت تو ایران، مثل اینترنت تو بقیه دنیا نیست. اینجا ما با یه چیزی به اسم “انترانت” طرفیم. یه شبکه داخلی که یه ذره راه به دنیای بیرون داره. یه ذره که میشه با یه اشاره بستش و همه رو از اینترنت جهانی محروم کرد.

فیلتر شکن تو این شرایط کار میکنه؟

نه همیشه. اگه اینترنت رو کامل قطع کنن، هیچ فیلترشکنی کار نمیکنه. مثل یه قفسه که با یه کلید قفلش کردن و هیچ کلیدی به جز همون کلید اصلی نمیتونه بازش کنه.

یه راه حل موقتی برای باز کردن سایت ها در زمان قطعی اینترنت

اما یه وقتایی اینترنت رو کامل قطع نمیکنن. فقط یه سری محدودیت میزارن. تو این شرایط میشه با یه ترفند به اسم “vps” از یه راه فرعی به اینترنت جهانی وصل شد. البته این ترفند هم همیشه جواب نمیده. تو قطعی اینترنت آبان 98، این راه فرعی رو هم بستن.

من وصل بشم اما یه ایران قطع باشه؟

حتی اگه یه وقت بتونیم با فیلترشکن یا هر ترفند دیگه ای به اینترنت وصل بشیم، فایده اش چیه؟ وقتی بقیه مردم نمیتونن؟

پس وقتی نت کل ایران را قطع میکنند اگر شما به تنهایی هم وصل بشید فایده ای نداره .

امیدواریم که دیگه شاهد این قطعی های وحشتناک اینترنت نباشیم. امیدواریم که یه روز بتونیم بدون هیچ فیلترشکنی، به هر سایتی که دلمون میخواد وصل بشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *