خرید فیلترشکن ایفون

اگه اینجایی ، پس یعنی میخوای فیلترشکن برای گوشی ایفون ت خرید کنی و میخوای خریدی درست و متمئن داشته باشی ، با من همراه شو تا فرق فیلترشکن هایی که در بازار ایران موجوده را بهت بگم و بعد این مقاله میتونی انتخابی بهتر داشته باشی .

برای خرید فیلتر شکن برای گوشی ایفون ت همینجا کلیک کن تا راهنماییت کنم

میخوای فیلترشکن برای ایفون بخری اما نمیدونی چی خوبه؟

ما که امکان این رو نداریم به کشور های مختلف سفر کنیم لا اقل با فیلترشکن هامون از یه کشور به کشور دیگری میتونیم سفر کنیم . دنیایی که برامون کوچیکتر ش کردن رو مگه با فیلترشکن هایی قوی بهترش کرد ، واقعا زندگی بدون یوتیوب و اینستاگرام و تلگرام و سایت های فیلم و سریال بدون سانسور و …حتی قابل تصور هم نیست . من تو این مقاله میخوام فیلترشکن های پولی موجود در بازار را به شما معرفی کنم و مزایا و معایب هر کدوم رو بهتون بگم تا انتخابی بهتر و مطمئن ترداشته باشی و دیگه نگران فیلتر موندن سایت‌ها و برنامه‌هات نباشی!

 

چطور یه فیلترشکن عالی برای ایفون پیداخرید کنیم ؟

  • یه فیلترشکن خوب باید سرعتش مثل برق و باد باشه: ⚡️
    • می‌خوای فیلم آنلاین ببینی ، یوتیوب ببینی ، استریم کنی ؟ یا بدون وقفه اینستاگرام باز کنی؟ لایو اینستاگرام رو بدون دردسری و بدون قطعی.یه فیلترشکن پرسرعت مثل v2rayNg یا openvpn ، cisco AnyConnect بگیر.
  • اکانت بلند مدت میخوای ؟ مثلا یه ساله باشه با قیمت یه ماهه؟:
    • خیلیا هستند مصرف زیادی در طول ماه ندارند ، و هر ماه این هزینه براشون به صرفه نیست . ما سرویسی را داریم که یک ساله است و به قیمت یه ماهه عرضه میشه از این استفاده کنید و همیشه دسترسی داشته باشید .
  • فیلترشکنی میخوای که حجم مصرفی ت نامحدود باشه:
    • اینترنت ت رو زیاد مصرف می‌کنی؟ یه فیلترشکن با پهنای باند نامحدود مثل OpenVPN ,Cisco بگیر. خیالت رو بابت تموم شدن مصرف ت راحت کن[خرید اکانت vip در لیموشکن]
  • قیمتش هم به صرفه باشه:
    • فیلترشکن‌های رایگان محدودیت دارن.محدودیت سرعت و کیفیت و پایداری . اما نسخه‌های پولی که ما در لیموشکن ارائه میدیم ، امکانات کامل و پشتیبانی 24 ساعته ارائه می‌کنن.
  • آسون برای استفاده باشه و از چند دستگاه همزمان پشتیبانی کنه: اگه میخوای تا ١٠٠ کاربر همزمان با همین اکانت وصل شوند و کار کنند ، v2rayNg رو تهیه کنید ، اما به این توجه کنید که محدودیت شما برای حجم مصرفی شما است . پس با مدیریت مصرف ، از این سرویس استفاده کنید . اما سرویس vip ما یک کاربره و دو کاربره هستند و تا ۴ کاربره قابل افزایش است و این سرویس vip محدودیت برای مصرف ندارد .
خرید فیلترشکن ایفون
خرید فیلترشکن ایفون

چندتا نوع فیلترشکن پولی برای ایفون داریم؟:

  • v2rayNg: سرعتش نوره، امنه،استفاده ازش خیلی ساده‌ست، در طول ⏱️30 روز اشتراکی که دارید پشتیبانی دارید یعنی تا اخرین روز اشتراکتون اینترنت شما بیمه هست.
  • openvpn: سرعتش خوبه،سرورهاش زیادن بیشتر از ١۵ کشور در اختیار دارید و تنوع کانکشن شما بالاست . امنیتش عالیه، با توجه به اینکه حجم مصرفی ش نامحدوده و سرورهای زیادی در اختیار دارید ، قیمتش خیلی مناسبه.
  • l2tp: برای آیفون وصل شدن ش خیلی راحته ، نیاز به نصب نرم افزار خاصی نیست . و زمانی که اپ استور اپل فیلتر میشه کارایی داره چون عملا بدون اپ استور نمیشه اپی را دانلود کرد .
  • cisco anyConnect: قیمتش خوبه، سرعتش خوبه، امنیتش بالاست.

یه یادآوری مهم: در لیموشکن سرویس های cisco anyConnect , Openvpn , L2TP با بیش از ٣۶ سرور به صورت یک محصول به اسم vip عرضه میشه حجم ش نامحدوده ، از یک کاربره تا چهارکاربره داره .

اما خرید فیلترشکن v2rayNg برای ایفون محدودیت تعداد وصل شدن کاربر نداره میتونید به ١٠٠ نفر از دوستاتم بدی ، منتها محدودیت این مدل فیلترشکن ، محدودیت زمانی نداره [یه سال فرصت دارید ]اما محدویت این مدل فیلترشکن در حجمیه که مصرف ش میکنید . پس با این حساب ، این مدیریت حجم و هزینه را با دقت انجام دهید و به همین خاطر بهتره که بجز خودتون به کس دیگری ندهید . اگه میخواهید دو نفری از این مدل استفاده کنید بهتره که برای هر کدومتون یه فیلترشکن مجزا از همین مدل بخرید تا حساب دستتون باشه که کدومتون زودتر حجمتونو تموم کردید

سوالات متداول در مورد خرید فیلترشکن برای آیفون

ایا اگه فیلتر شکن برای ایفون بخریم فقط باید با ایفون از ان استفاده کنیم یا میتونیم رو گوشی اندرویدی یا ویندوز و یا مک هم استفاده ش کنیم؟؟

اگه از لیموشکن شما فیلترشکن برای ایفون خریده باشد شما علاوه بر آیفون میتوانید برای هر سیستم عامل دیگری هم که دارید ، نصب کنید و استفاده کنید .

امکان تمدید اکانت برای ماه های بعدی وجود دارد ؟

بله شما میتوانید همان اکانت که دارید با همان یوزرنیم و پسورد را تمدید کنید و یا اگر بخواهید میتوانید در ماه اینده ، یوزر و پسورد جدید را دریافت کنید .

ایا اگر لازم باشد میشه پسورد را برایم تغییر دهید؟

بله هر زمان که لازم دیدید که یوزر و یا پسورد را میتوانیم برایتان تغییر بدهیم برای این منظور به پشتیبانی تماس بگیرید .

من که بلد نیستم با فیلترشکنی که خریده ام کار بکنم و راه اندازی ش بکنم چکار کنم؟

شما لازم است آموزش مربوط رو ببینید . آموزش فیلتر شکن برای ایفون را ببینید

اینم از جواب به سوالاتی که معمولا از ما سوال میشود ، اگه سوالی دارید که جواب داده نشده است ، تو کامنت ها بپرسید جواب میدم .

راستی اینجا هر سه تا اپ مورد نیاز رو از اپ استور را برای شما لینک میکنم نصب ش کنید .

openvpn on app Store

Npv Tunnel on app store

cisco anyconnect on app store

حالا که فرق فیلترشکن ها رو فهمیدی تو دنیای مجازی بچرخ و از آزادی لذت ببر و ما رو هم دعا کن!